zondag 13 oktober 2024

Locatie: Havelte
Locatie:
 Havelte

Zondag 13 oktober zullen we op een creatieve manier met jong en oud het verhaal van Abraham ontdekken. Wilt u of wil jij helpen om van deze ochtend een goede start van de Kliederkerk te maken? We zoeken nog 1 of 2 mensen die mee willen denken over het geheel. Samen praten we over het verhaal en denken na hoe we daar op een leuke en creatieve manier mee aan de slag kunnen.

Daarnaast zoeken we mensen die de verschillende activiteiten willen vormgeven: misschien wil je wel samen met bezoekers cakejes versieren en in gesprek? Of ga je voor actie en maak jij een hindernisparcours mogelijk? Of wellicht ben jij met al je kampeerervaring een ster in het bouwen van tenten? Verras ons met je creativiteit en maak er met ons een leuke ochtend van.

De opzet van de Kliederkerk is:
10.00 ontdekactiviteiten (op een creatieve manier aan de slag, waarbij je kleine stukjes van het verhaal/thema leert kennen)
11.00 mini-viering
11.20 brunch met zelf meegebracht lekkers

Zet de datum vast in de agenda en kom samen met (klein)kinderen en buren lekker kliederen.
Groet, Mirjam & Willemien