zondag 29 september 2024

Tijdstip:
Locatie:
 Havelte

Op zondag 29 september is de gemeentezondag. Net als iedere zondag zal er dan een kerkdienst zijn om 10.00 uur, maar daarnaast organiseren we een gezellig samenzijn voor jong & oud. Iedereen is welkom, of je nu gewend bent om naar de kerk te gaan of er (bijna) nooit komt. Neem ook gerust iemand mee.

Thuis eten is deze zondagmorgen niet nodig, want we starten met een ontbijt in de Nije Wheeme. Schuif gezellig aan vanaf 9.00 uur. Het is niet nodig om iets mee te nemen, behalve een goed (ochtend)humeur en een foto van uzelf/jezelf. Hiervan maken we een mooie collage om in de kerk te hangen, waarin de veelkleurigheid van de gemeente zichtbaar wordt.

Na de dienst is er koffiedrinken met een uitgebreid taartenbuffet. Hiervoor hebben we uw/jouw hulp nodig. ‘Heel de Clemenskerk bakt’, dus we zijn op zoek naar bakkers die willen zorgen voor iets lekkers bij de koffie. De lekkere baksels worden ongetwijfeld beloond met complimenten.

Bent u/jij er ook bij? Schuiven jullie ook aan met je gezin? Aanmelden kan tot 15- september op de aanmeldlijst in de hal bij de kerk of per mail via elsdejonge28@gmail.com.

Vergeet niet om eventuele dieetwensen te vermelden en aan te geven of u/jij iets bakt voor bij de koffie.

Wilt u graag komen, maar lukt het u niet om zelf te komen? Laat het ons weten via telefoonnummer 06-15537631 t.n.v. Els de Jonge. Laat het ons weten en we zorgen voor vervoer.

Nog even alle informatie op een rijtje:

• Wat: Gemeente zondag voor jong & oud
  • Programma: 9.00 uur ontbijt / 10.00 uur kerkdienst / 11.15 uur koffie met taartenbuffet (‘Heel de Clemenskerk bakt’)
  • Wanneer: zondag 29 september van 9.00 tot +/- 12.30 uur (aanschuiven bij een deel van het programma is mogelijk)
  • Meenemen: een foto van jezelf Gezocht: taartenbakkers (jong & oud)
  • Aanmelden: tot 15-09 via de aanmeldlijst in de hal van de kerk of per mail naar elsdejonge28@gmail.com